Any one in Delaware out there - Page 11 - Cobalt SS Network



North East PA, NY, NJ, DE, MD, CT, RI, MA, NH, VT, and ME [regional map]

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 02-28-2008, 02:15 PM   #251
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
i am a fan of the following teams......
NBA - Miami Heat
MLB - Philadelphia Phillies
NHL - Philadelphia Flyers
NFL - Carolina Panthers
NCAA - UNC

Quote:
Originally Posted by CapoFreak83 View Post
haha nothing, some people around here take offense if you think they are eagles fans just cuz they live in the area. I've been flipped on before for assuming ha... I am a niners fan (sad but true )
sorry to hear that, maybe things will get better for you guys in the near future. i have high hopes because of the talent the niners have. same with the cardinals.

Last edited by rallycobalt06; 02-28-2008 at 02:15 PM. Reason: Automerged Doublepost
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 02:21 PM   #252
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
i am a fan of the following teams......
NBA - Miami Heat
MLB - Philadelphia Phillies
NHL - Philadelphia Flyers
NFL - Carolina Panthers
NCAA - UNC



sorry to hear that, maybe things will get better for you guys in the near future. i have high hopes because of the talent the niners have. same with the cardinals.
My gf's bro is a Panthers fan...he's always complaining lol. Yeah I hope the niners get better soon! My girlfriend is a cowboys fan (I know I know!, but its for good reasons she def. isnt a bandwagoner!) and we're planning on heading to dallas next season since the niners play them there, it would be great to pull out a win so I can throw it in her face! I love the phils too! got my tix to opening night on april 2nd! Tried for opening day but you could only get them if you had season tix...booooo
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 02:26 PM   #253
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
tell your gf's bro, that everything will be ok this year. we signed mushin muhammad and i expect to have a good draft and pick up some free agent help.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 02:38 PM   #254
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
yeah I was talking to him about it last night. There is a rumor they may try to take a QB in the first round since they release Carr and they are deciding b/w Brohm and Flacco. That would be awesome if they took Flacco (UD football fan as well) and he could learn behind Delhomme for a few years and then take over. I'm planning on getting his jersey no matter where he goes.
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 02:58 PM   #255
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
Quote:
Originally Posted by CapoFreak83 View Post
yeah I was talking to him about it last night. There is a rumor they may try to take a QB in the first round since they release Carr and they are deciding b/w Brohm and Flacco. That would be awesome if they took Flacco (UD football fan as well) and he could learn behind Delhomme for a few years and then take over. I'm planning on getting his jersey no matter where he goes.
i'm right there with you on Flacco. i am also a fan of UD football. me personally i would love to Flacco end up in Carolina. but they already have 2 young QBs behind Delhomme, but i dont see any future with them. with Flacco i do see him having a BIG future in Carolina. Hopefully he'll be around in the 2nd round for us. we have other areas that need the 1st round pick to fill.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 03:01 PM   #256
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 16
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
i'm right there with you on Flacco. i am also a fan of UD football. me personally i would love to Flacco end up in Carolina. but they already have 2 young QBs behind Delhomme, but i dont see any future with them. with Flacco i do see him having a BIG future in Carolina. Hopefully he'll be around in the 2nd round for us. we have other areas that need the 1st round pick to fill.
Flacco is great! Definatly would fit well in Carolina. I can't wait to see Omar Cuff go pro...that man is amazing!

But yeah i know a lot of people in DE that don't like the eagles haha its all good everyone has there own teams. But its ashame the eagles don't have a good receiver to goto. The were 4th in yardage this year in the NFC but couldn't get in the damn end zone. Westbrook needs some help haha. Randy Moss perhaps? Cause Jervon Kerse has gone bye bye (usueless useless had something like 13.5 sacks in 3 years)
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 03:38 PM   #257
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
Quote:
Originally Posted by ORT View Post
Flacco is great! Definatly would fit well in Carolina. I can't wait to see Omar Cuff go pro...that man is amazing!

But yeah i know a lot of people in DE that don't like the eagles haha its all good everyone has there own teams. But its ashame the eagles don't have a good receiver to goto. The were 4th in yardage this year in the NFC but couldn't get in the damn end zone. Westbrook needs some help haha. Randy Moss perhaps? Cause Jervon Kerse has gone bye bye (usueless useless had something like 13.5 sacks in 3 years)
I heard something about Flacco ending up in Chicago...that would be great! We all know Rex Grossman blows so they might need someone.

haha my old roomate loved the eagles it really sucks they let Stallworth go! Moss is gonna want big time money but if the birds can afford it they should go for it. Just hope Mcnabb stays healthy for you. Combine that with a good reciever and westbrook and the NFC east will be stacked yet again!
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 03:43 PM   #258
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
well the Bears signed Grossman to a 1 year deal, but they also have Kyle Orton who keeps showing promise as a decent QB for them. personally i think Flacco would fit great in Carolina's offense. there was a rumor about Moss going to the Cowboys, i seriously hope not. imagine the drama that Moss & Owens would have. if Moss is smart he'll go to a Contender that needs a number one receiver. Hopefully for my dad's sake (he is an eagles fan) Philly will open up that wallet and go for it.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 03:49 PM   #259
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 16
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
well the Bears signed Grossman to a 1 year deal, but they also have Kyle Orton who keeps showing promise as a decent QB for them. personally i think Flacco would fit great in Carolina's offense. there was a rumor about Moss going to the Cowboys, i seriously hope not. imagine the drama that Moss & Owens would have. if Moss is smart he'll go to a Contender that needs a number one receiver. Hopefully for my dad's sake (he is an eagles fan) Philly will open up that wallet and go for it.
Lol if you think Owens was crying in the playoffs....jsut wait till him and moss are on a team haha.

As far as the Eagles....problem Number 1.....opening up there wallets (basically every philly team lol) But its ashame because we know what happens when they get a number one (or great receiver) everyone in Philly hates TO but look at the year they had when he played. They played in the Superbowl. lol so we shall see....do the Eagles be cheap and stick with there decent receivers. or do they splurge a little and go for the gold!

Would love to see them go for the gold. lol.

Either way...College sports are so much better then Pro IMO. They seem to play with more passion. But I dunno.

EDIT: Also....yeah Grossman = Choke Job!!!!!! lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 04:01 PM   #260
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
Quote:
Originally Posted by ORT View Post
Lol if you think Owens was crying in the playoffs....jsut wait till him and moss are on a team haha.

As far as the Eagles....problem Number 1.....opening up there wallets (basically every philly team lol) But its ashame because we know what happens when they get a number one (or great receiver) everyone in Philly hates TO but look at the year they had when he played. They played in the Superbowl. lol so we shall see....do the Eagles be cheap and stick with there decent receivers. or do they splurge a little and go for the gold!

Would love to see them go for the gold. lol.

Either way...College sports are so much better then Pro IMO. They seem to play with more passion. But I dunno.

EDIT: Also....yeah Grossman = Choke Job!!!!!! lol
There's so many rumors! I guess we'll finally know whats going on once free agency starts tomorrow. The cowboys can't really afford moss and re-sign key players like adams and barber. i think they only have about 20 million in cap space. I agree that college sports are better to watch, they play for the championships not the money!!! Everyone in pro sports is concerned with their paycheck. If pro sports were like college, to and moss would both shut up and play together. I mean crap could you imagine them on the same team. A total defensive nightmare for what ever team played against them. Sadly this is the NFL and egos and paychecks get in the way.
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 04:10 PM   #261
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 16
Quote:
Originally Posted by CapoFreak83 View Post
There's so many rumors! I guess we'll finally know whats going on once free agency starts tomorrow. The cowboys can't really afford moss and re-sign key players like adams and barber. i think they only have about 20 million in cap space. I agree that college sports are better to watch, they play for the championships not the money!!! Everyone in pro sports is concerned with their paycheck. If pro sports were like college, to and moss would both shut up and play together. I mean crap could you imagine them on the same team. A total defensive nightmare for what ever team played against them. Sadly this is the NFL and egos and paychecks get in the way.
Yeah I know its crazy.....just the amount of emotion that college players have when they play. Thats why the Duke vs. UNC game is great! And any college football game you watch is awesome!!! They play like you said to get to the big game. And they will play there hearts out every week! But once they go big and see those $$$$ signs. Its all over.....Good example....Ryan Howard. Like did you really need 3 million more dollars dude?? Come on.

But yeah the Eagles need a big sign tomorrow! If i see they pick up Moss or someone big. I'm gonna freak. Asantah (sp?) Samuels is a free agent too! Boy the pats are gonna be hurting next year lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 04:30 PM   #262
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
Quote:
Originally Posted by ORT View Post
Yeah I know its crazy.....just the amount of emotion that college players have when they play. Thats why the Duke vs. UNC game is great! And any college football game you watch is awesome!!! They play like you said to get to the big game. And they will play there hearts out every week! But once they go big and see those $$$$ signs. Its all over.....Good example....Ryan Howard. Like did you really need 3 million more dollars dude?? Come on.

But yeah the Eagles need a big sign tomorrow! If i see they pick up Moss or someone big. I'm gonna freak. Asantah (sp?) Samuels is a free agent too! Boy the pats are gonna be hurting next year lol
do you know how much Howard has been making over the past couple of season? the dude definately deserved getting the big $$$. he was makine like $750,000 a year *maybe* over the past couple of years, i'm glad he wont the arbitration. he's paid his dues and is one heck of a ball player.

i can't wait til the draft, i watch it every year. yes i watch both days of the draft and i love it!!!
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2008, 06:53 PM   #263
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 16
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
do you know how much Howard has been making over the past couple of season? the dude definately deserved getting the big $$$. he was makine like $750,000 a year *maybe* over the past couple of years, i'm glad he wont the arbitration. he's paid his dues and is one heck of a ball player.

i can't wait til the draft, i watch it every year. yes i watch both days of the draft and i love it!!!

yes....however, its hard to earn 3 million more when you lead the league in strike outs last year.... I just feel like going from less then a million a year to 7 million a year that you shouldn't be upset over that if you really want to play baseball because its the sport you love. But then agin pro sports are all about money basically.
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 08:09 AM   #264
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
well good morning ya'll!!! unfortunately my idea of going to the track tonight is going to be no more. with a 50% chance of rain & snow, it looks like i'll be going a bar tonight, haha.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 08:12 AM   #265
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
Morning! TGIF! Looks like the to/randy moss soap opera will not happen, the cowboys signed flozell adams to a 42 million dollar deal....great for their o-line, bad for all the people who wanted to see the fireworks b/w the #81's haha
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 09:02 AM   #266
Senior Member
iTrader: (1)
 
steddy2112's Avatar
 
Join Date: 05-08-06
Location: Newark DE
Posts: 25,530
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Images: 15
Ugh...I feel like ass today.

Stooped work
steddy2112 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 09:30 AM   #267
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
yea work does suck. friday is pretty much a b.s. day for me. i'll be watching the free agency all day.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 09:31 AM   #268
Senior Member
 
Cobalt Racer's Avatar
 
Join Date: 07-13-07
Location: Middletown, DE
Posts: 593
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 57
Quote:
Originally Posted by CapoFreak83 View Post
Morning! TGIF! Looks like the to/randy moss soap opera will not happen, the cowboys signed flozell adams to a 42 million dollar deal....great for their o-line, bad for all the people who wanted to see the fireworks b/w the #81's haha


*cough* GO COWBOYS! *cough*
Cobalt Racer is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 09:38 AM   #269
Senior Member
iTrader: (1)
 
steddy2112's Avatar
 
Join Date: 05-08-06
Location: Newark DE
Posts: 25,530
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Images: 15
Cowboy's FTL.
steddy2112 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 10:22 AM   #270
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
Quote:
Originally Posted by steddy2112 View Post
Cowboy's FTL.
hey why all the cowboys haters??? My girlfriend is a HUGE fan, so i get constant text messages at work about whats going on with them...not a fan myself (go niners!) but I can't get away from them even if I tried!
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 10:24 AM   #271
Senior Member
iTrader: (1)
 
steddy2112's Avatar
 
Join Date: 05-08-06
Location: Newark DE
Posts: 25,530
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Images: 15
I hate the Cowboys, because I bleed Eagles green
steddy2112 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 10:32 AM   #272
Member
 
Join Date: 06-30-07
Location: Delaware
Posts: 378
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 3
haha I think she pretty much bleeds blue and silver, but her hatred for the giants is much worse then her hatred for the eagles
CapoFreak83 is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2008, 10:39 AM   #273
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
Quote:
Originally Posted by Cobalt Racer View Post
*cough* GO COWBOYS! *cough*
i now disown you.

this morning is going by too freaking slow. i might have to get me some chinese for lunch again.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2008, 08:58 AM   #274
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 38
BUMP!!

Good Morning!!! very exciting weekend in football, with the Eagles signing Asante Samuel, the Browns signing Donte Stallworth, and many many more siging out there....
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2008, 09:22 AM   #275
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Images: 16
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
BUMP!!

Good Morning!!! very exciting weekend in football, with the Eagles signing Asante Samuel, the Browns signing Donte Stallworth, and many many more siging out there....
Yeahhhh Buddy......go eagles!! lol They really had a pretty decent year last year. McNabb threw for 3,300 yards (give or take) but for only 19 TD's!!!!! Hopefully that will all change this year. NFC East should be really interesting in 08-09! Now all the need is a somewhat talented receiver!
ORT is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Audiojam Car show and tent sale June 19th Delaware The01Cav North East 88 06-22-2010 08:24 AM
NEW JERSEY Cruise/List To ECC NC Meet Billig ss/sc North East 533 10-01-2009 12:36 AM
ECC NY Cruise list to NC meet 9/25,9/26 nybull05 North East 168 09-28-2009 08:31 PM
SPOTTED!!! 2 Cobalts in Delaware this weekend rallycobalt06 North East 8 05-27-2009 01:59 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 03:21 AM.