04-16-18 Nap time Monday Workchat - Cobalt SS Network



The Lounge Off Topic PG-13. Introductions, cars, movies, work, relationships, etc.

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-16-2018, 08:02 AM   #1  
Senior Member
Thread Starter
iTrader: (29)
 
royce777's Avatar
 
Join Date: 06-28-08
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 7,964
Thanked 113 Times in 93 Posts
04-16-18 Nap time Monday Workchat

It's raining and it makes me tired.
royce777 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 08:03 AM   #2  
Moderator
Platinum Member
Moderator
iTrader: (3)
 
Join Date: 04-18-14
Location: El Paso, TX
Posts: 14,195
Thanked 415 Times in 390 Posts
It's not raining but I'm tired lol
Snail_SS is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 08:10 AM   #3  
Senior Member
iTrader: (1)
 
Join Date: 02-03-16
Location: Kansas
Posts: 3,632
Thanked 113 Times in 109 Posts
Sunny here today.
jdbaugh1 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 08:50 AM   #4  
Senior Member
iTrader: (13)
 
Join Date: 12-20-09
Location: Central, Pennsylvania
Posts: 4,393
Thanked 138 Times in 118 Posts
woke up to my sons' little 7 foot trampoline 4 houses down in the woods, trash cans all over the place, my rain spout was at the neighbors house and branches all over the place lol. stupid ass wind, im still drying off lol
hawkssoccer11 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 09:02 AM   #5  
Moderator
Platinum Member
Moderator
iTrader: (3)
 
Join Date: 04-18-14
Location: El Paso, TX
Posts: 14,195
Thanked 415 Times in 390 Posts
Lol ohh wow that sucks
Snail_SS is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 09:55 AM   #6  
Senior Member
iTrader: (13)
 
Join Date: 12-20-09
Location: Central, Pennsylvania
Posts: 4,393
Thanked 138 Times in 118 Posts
Quote:
Originally Posted by Snail_SS View Post
Lol ohh wow that sucks
the previous owners had a land line that runs from my garage, goes outside, then around the back of the house, up to the second floor and to the furthest bedroom. the wind was so strong that it ripped the wire off the house. it was held up with hooks that were double sided taped to the house lol. the wind was terrible at my place lol
hawkssoccer11 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:09 AM   #7  
Moderator
Platinum Member
Moderator
iTrader: (3)
 
Join Date: 04-18-14
Location: El Paso, TX
Posts: 14,195
Thanked 415 Times in 390 Posts
Lol it's been pretty bad here aswell
Snail_SS is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:10 AM   #8  
Senior Member
Thread Starter
iTrader: (29)
 
royce777's Avatar
 
Join Date: 06-28-08
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 7,964
Thanked 113 Times in 93 Posts
The wind wasn't too bad here, but the rain was heavy. The creek in my backyard was about 8 feet high this morning. It's normally 1 foot
royce777 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:19 AM   #9  
Premium Member
iTrader: (6)
 
Join Date: 07-19-10
Location: Denver, Colorado
Posts: 21,752
Thanked 355 Times in 313 Posts
That's just a little rain

sunny here for now
ECaulk is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:34 AM   #10  
Senior Member
 
Kolt's Avatar
 
Join Date: 04-19-09
Location: Jackson, TN
Posts: 2,504
Thanked 99 Times in 89 Posts
It got pretty windy at my house this weekend, lost quite a few shingles. Gotta get with the insurance company. Right now I'm more annoyed its in the 30's today though. Supposedly gonna be nice sunny 70's for the next three days.
Kolt is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:35 AM   #11  
Premium Member
iTrader: (6)
 
Join Date: 07-19-10
Location: Denver, Colorado
Posts: 21,752
Thanked 355 Times in 313 Posts
It's been nice during the week here (70s-80s) and the gets cold over the weekend...
ECaulk is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:55 AM   #12  
Senior Member
iTrader: (13)
 
Join Date: 12-20-09
Location: Central, Pennsylvania
Posts: 4,393
Thanked 138 Times in 118 Posts
im sick of this bullshit weather. 30s one day, 80s the next, then rain and now we have a chance of snow tomorrow! like wtf?? i cant remember the last time april was like this in pa. def not the 27 years ive been alive thats for sure.
hawkssoccer11 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 11:48 AM   #13  
Senior Member
iTrader: (1)
 
exninja's Avatar
 
Join Date: 02-20-09
Location: AZ
Posts: 4,111
Thanked 149 Times in 134 Posts
in
exninja is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 11:51 AM   #14  
Moderator
Platinum Member
Moderator
iTrader: (3)
 
Join Date: 04-18-14
Location: El Paso, TX
Posts: 14,195
Thanked 415 Times in 390 Posts
Quote:
Originally Posted by Kolt View Post
It got pretty windy at my house this weekend, lost quite a few shingles. Gotta get with the insurance company. Right now I'm more annoyed its in the 30's today though. Supposedly gonna be nice sunny 70's for the next three days.
I gotta check my roof for the same thing
Snail_SS is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 12:13 PM   #15  
Senior Member
iTrader: (1)
 
exninja's Avatar
 
Join Date: 02-20-09
Location: AZ
Posts: 4,111
Thanked 149 Times in 134 Posts
debating whether or not to bother with breakfast
exninja is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 12:23 PM   #16  
Senior Member
iTrader: (1)
 
Join Date: 02-03-16
Location: Kansas
Posts: 3,632
Thanked 113 Times in 109 Posts
Quote:
Originally Posted by exninja View Post
debating whether or not to bother with breakfast
I come in to work at 6:30 and eat my lunch/brunch at 10am. I don't bother with breakfast unless it includes some kind of meat.
jdbaugh1 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 03:50 PM   #17  
Senior Member
 
Kolt's Avatar
 
Join Date: 04-19-09
Location: Jackson, TN
Posts: 2,504
Thanked 99 Times in 89 Posts
Feeling out of it today, idk if its just a Monday thing or what. Just got that weird "not quite here" feeling you know?
Kolt is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 04:01 PM   #18  
Senior Member
iTrader: (1)
 
exninja's Avatar
 
Join Date: 02-20-09
Location: AZ
Posts: 4,111
Thanked 149 Times in 134 Posts
worked right through naptime
exninja is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
~wOrKcHaT 4/16~wOrKcHaT 4/16~wOrKcHaT 4/16~wOrKcHaT 4/16~wOrKcHaT 4/16 riceburner The Lounge 135 04-17-2013 02:27 AM
Funny Gifs. 56K Take a nap. BradSi Pictures & Videos 82 01-30-2013 03:26 PM
October Meet Pixs (56K take a nap) Blue_ghost North Pacific 28 10-31-2007 02:10 AM
607 Motorsports cruise (lots of pics) 56k take a nap :) 607Motorsports North East 4 03-26-2007 12:05 PM
car of the month challenge!!...56k take nap RYCobaltSS Featured Car Showcase 40 06-08-2006 12:59 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 02:53 PM.


© 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands
We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.