Any one in Delaware out there - Page 3 - Cobalt SS Network



North East PA, NY, NJ, DE, MD, CT, RI, MA, NH, VT, and ME [regional map]

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 02-20-2008, 06:34 AM   #51
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Yeahhhhh hhahahaha mine are still on....Im too lazy....thank god winter hasn't been too bad lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 08:14 AM   #52
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by Kingofdacity View Post
hey am up for a meet in dover or around it like i said before i live on the air force base in dover, i also go home on the weekends to allentown area. only bad thing is i dont have my rims on took them off for the winter.
i've seen you around, i have a really loud Red SS/SC. i've seen you on route 1 heading north and thru out dover area.

i am still rocking my stock wheels, i have aftermarket rims in my garage just waiting for me to get some tires on them. once i get my tax returns i'll being getting a few things done.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:25 AM   #53
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
^^^^^NIceeee can't wait to see that :-)
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:40 AM   #54
Senior Member
 
CobaltSSChick's Avatar
 
Join Date: 07-27-05
Location: Pennsylvania
Posts: 1,439
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by ORT View Post
Yeah I heard a few other things to but maybe I'll keep them to PM's I wouldn't want to embarresse anyone lol But nooo Matt's said you were pretty cool.

And damn Matt....I bet you can't catch up to me and my ummmm 6 pack of gum? LOL
PM me hehe
CobaltSSChick is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:41 AM   #55
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
PM me hehe

HAHA!!!!!

PM sent.... lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:42 AM   #56
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
ORT dont tell her what i told you the other night............
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:44 AM   #57
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
^^^^ Its all good man the pics are safe with me.......LOL
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:47 AM   #58
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
thanks man. i really appreciate it. haha
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:47 AM   #59
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
haha!!!! so now when i meet her she will officially hate me....great lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:49 AM   #60
Senior Member
 
CobaltSSChick's Avatar
 
Join Date: 07-27-05
Location: Pennsylvania
Posts: 1,439
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
you guys are mean, I'm not coming now....
CobaltSSChick is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:49 AM   #61
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
haha no she won't, she'll just be curious about the pics i have or that we have. but sssshhhh she can't find out about them.

Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
you guys are mean, I'm not coming now....
haha oh come on, you know we are just teasing you.

Last edited by rallycobalt06; 02-20-2008 at 09:49 AM. Reason: Automerged Doublepost
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:51 AM   #62
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
you guys are mean, I'm not coming now....


<3? lol come on pleaseeeeeee. we need new faces....I'll give you a dollar? lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:55 AM   #63
Senior Member
 
CobaltSSChick's Avatar
 
Join Date: 07-27-05
Location: Pennsylvania
Posts: 1,439
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
haha gotcha bitch...
CobaltSSChick is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:56 AM   #64
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
haha gotcha bitch...
haha, i'll be your bitch

have you done those gauges yet?
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:57 AM   #65
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
haha gotcha bitch...

Awww damn....whatever hoe lol

Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
haha, i'll be your bitch

have you done those gauges yet?
but....you already said you be mine....

Last edited by ORT; 02-20-2008 at 09:57 AM. Reason: Automerged Doublepost
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 09:59 AM   #66
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
sorry ORT, i just can't handle it anymore. i'm much faster now and well....i need someone that can keep up. you understand.........right?
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:01 AM   #67
Senior Member
 
CobaltSSChick's Avatar
 
Join Date: 07-27-05
Location: Pennsylvania
Posts: 1,439
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
haha, i'll be your bitch

have you done those gauges yet?
sit boy sit haha....

Nah, I'm still waiting on the interceptor
CobaltSSChick is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:07 AM   #68
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
where did you order the inceptor from? i plan on installing my gauges this weekend. hopefully i'll get my new downpipe with a high flow cat so i can get the bung welded on for the wideband.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:20 AM   #69
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by CobaltSSChick View Post
sit boy sit haha....
Ouch.....lol
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:24 AM   #70
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
hey i sometimes enjoy being told what to do, it all depends on what exactly your telling me to do is whether or not i'll do it. oh and Cheryl........i am already sitting, i am at work and i stare at a freaking computer for 8+ hours a day, haha.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:26 AM   #71
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
hey i sometimes enjoy being told what to do, it all depends on what exactly your telling me to do is whether or not i'll do it. oh and Cheryl........i am already sitting, i am at work and i stare at a freaking computer for 8+ hours a day, haha.
Yeahhhhh it so damn boring too isn't it? haha
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:31 AM   #72
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by ORT View Post
Yeahhhhh it so damn boring too isn't it? haha
depends on the day, i sit near H.R. so i hear when people get terminated, haha. also i rock out to 80s & 90s music, sometimes i rock out the classic rocks hits of the 70s and i do bust out the rap every now and then. but most of the day i slam my head against my desk hoping to knock myself out to make the day go by faster, haha.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:42 AM   #73
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally Posted by rallycobalt06 View Post
depends on the day, i sit near H.R. so i hear when people get terminated, haha. also i rock out to 80s & 90s music, sometimes i rock out the classic rocks hits of the 70s and i do bust out the rap every now and then. but most of the day i slam my head against my desk hoping to knock myself out to make the day go by faster, haha.
Yeah my nose is starting to bleed as we speak, and my eyes are both swollen lol

Was just thinking, anyone know of anyone around this area selling a set of stock headlights?

Last edited by ORT; 02-20-2008 at 10:42 AM. Reason: Automerged Doublepost
ORT is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:49 AM   #74
Senior Member
 
rallycobalt06's Avatar
 
Join Date: 12-01-06
Location: Newark, DE
Posts: 19,671
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
haha, i sold mine a few months ago. i'm actually considering getting rid of my projectors after seeing the kinds of headlights on cobalt-addiction.
rallycobalt06 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2008, 10:52 AM   #75
ORT
Senior Member
 
ORT's Avatar
 
Join Date: 08-30-05
Location: Delaware
Posts: 1,741
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
???? the newer versions? You should retro man lol I can tell you this. The light off the one projector I have is bright then both the lights on my projectors lol. people are gonna hate me lol.

oh and btw.....GO DUKE! they are gonna sweep UNC this year!!!!!!!!! lol

Last edited by ORT; 02-20-2008 at 10:52 AM. Reason: Automerged Doublepost
ORT is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Audiojam Car show and tent sale June 19th Delaware The01Cav North East 88 06-22-2010 08:24 AM
NEW JERSEY Cruise/List To ECC NC Meet Billig ss/sc North East 533 10-01-2009 12:36 AM
ECC NY Cruise list to NC meet 9/25,9/26 nybull05 North East 168 09-28-2009 08:31 PM
SPOTTED!!! 2 Cobalts in Delaware this weekend rallycobalt06 North East 8 05-27-2009 01:59 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 08:44 AM.